keskiviikko 29. toukokuuta 2013

puuhapete

Heippa hei taas !

Tänään ei oo oikeen mitään ihmeellistä tapahtunu.
Koulussa tuli käytyy ja siivottiin koulun pihaa !
Ensi oli et eieieiei en halua, mut loppujen lopuks se oli ihan mukavaa ! :)

Eilen tosiaan värjäsin nää hiukset (yritin ainaki) ruskeiks eli oma väri takas.
Mut ei ihan menny nappiin.



Ja alkuperäinen väri oli siis tämä 


En itse huomaa suurtakaan eroa.
Huomenna olis tarkotus mennä kampaajalla käymään ja juttelemaan värinpoistosta.
Tekee kyl niin hallaa mun hiuksille, on muuten niin hyväs kunnos ja sit värinpoisto :/
höhlä.. mut nuori ja tietämätön hiusväreistä ja oli pakko just punaisella värjätä joka ei lähde hiuksista helpolla.

Tässä nyt vähän päivän kuvasaldoa taas :)


 Tällainen asuste oli tänään

Paita H&M hinta oisko joku 9,95€
Housut H&M hinta 9,95€ tais olla







Ylempänä on mun meikit mitä yleensä käytänkin.
Joka päivä en meikkaa, ihan mun kasvojen kannalta ja et iho sais vähä happee.

Kulmakynä H&M 3,95€ vai mitähän se maksaa. Ja tota värii ei enää oo siel ! Suututtaa...
Puuteri pretty.fi 4,29€ joka on todella huono. En suosittele !
Ripsari pretty.fi 7,50€ ihan ok, kuivu vaan tosi nopeesti.

ps. klikkaamalla punaista kohtaa, pääset suoraan sivulle !

Tänään kävin myös salilla. Pansion sali on mun mielest iha huono.
Mennään tutustumaan Kaarinan saliin ens viikolla, toivottavast se ois hyvä ni pääsis vihdoinki treenailee jälleen ! 
Toivon muuten, et toi värinpoisto vetäis jo yhdel kerral kaikki veks. Ettei tartteis moneen kertaan laitella sitä, ja toivon kans et se kampaaja sanoo et juu en tee et koita jotai muut keinoo. Niinku yks toinen kampaaja oli sanonut jo.. huoh

Huomenna rakkaan mummini luokse yöks :)
Koulua mulla on huomenna 9-10.45 aika turhaa tollanen, mut pakko.
Ja perjantaina kirkko. Oon oikeesti elämänkatsomustiedon opetuksessa, mut vaihtoehtoina ois ollu luontopolulle meno (EN TODELLAKAAN) ja sit TET-päivä joka on tarkotettu niille joilla on jotain suorittamatta. Mulla ei ole joten ainoo vaihtoehto on kirkko.
Ylempää näkyykin mun päättärimekko !
Ostin Stockmannilta, mutta se on siis Vilan mekko 44,95€ aivan ihana !

Jos vaikka huomenna yrittäis tehdä vähän jotain mydayta.
Otan kameran mukaan mummin luokse, joten saan kuvailtuu vähän enemmän ku en oo sit kavereiden kans ulkona :) ja huomenna vähän testaan millasen tukan laitan perjantaina, kuvaa siitäkin.

Hohhoh, tulipa pitkää tekstiä. 
Ei mulla muuta, tää neiti lähtee nyt pesemään meikkejä ja hoitamaan koneella muutaman asian ja pehkuihin :)

♥ Heidi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti